c

Posturi vacante

 

 
  Customer_Care_ContentPage_259x194.jpg  
 

Te vrem in echipa noastra

 

ASISTENT APROVIZIONARE

 Candidatul Ideal

  • Studii medii (minim) sau superioare
  • Operare PC - MS Office - nivel avansat, cunostinte Navision prezinta avantaj
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat
  • Candidatul cautat este o persoana determinata, cu abilitati de organizare si comunicare.

Descrierea jobului

  • Pregatirea si plasarea comenzilor catre furnizori conform necesarului de aprovizionare.
  • Primirea confirmarilor de comanda de la furnizori si verificarea acestora; urmarirea respectarii conditiilor specifice fiecarui furnizor.
  • Urmarirea statusului comenzii pe intreg parcursul ei (predare - furnizor - receptie).
  • Avizare catre depozit a produselor ce urmeaza sa soseasca.
  • Introducerea confirmarilor si facturilor de cumparare in sistemul informatic.
  • Plasarea si urmarirea comenzilor speciale impreuna cu managerul de produs.

Locatie: Sediu Central – Str. Matei Basarab, 20A

Program de lucru de luni pana vineri: 8:30 – 17:00

 

ASISTENT VÂNZĂRI

 Candidatul Ideal:

  • Studii superioare; experienta sau studii in domenii precum administrarea afacerilor si marketing sau într-un domeniu conex poate fi un avantaj
  • Abilitati de comunicare, logica si leadership, inclinat spre rezolvarea problemelor.
  • Sunt necesare cunostinte de baza in lucrul cu baze de date sau sisteme informatice, precum si cunostinte medii de utilizare a computerului si folosire a pachetului MS Office
  • Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj

 

Descrierea jobului:

  • Colaboreaza strans cu Directorul de Vanzari pentru a planifica si dezvolta strategii eficiente de vanzari si pentru a stabili, de asemenea, obiective si tinte.
  • Efectueaza diverse sarcini administrative, printre care includ înregistrarea si documentarea tranzactiilor, inventarierea si prezentarea rapoartelor.
  • Ofera suport  Directorului de Vanzari în planificarea si organizarea întalnirilor periodice de vanzari
  • Supravegheaza activitatile echipei pentru a atinge obiectivul de vanzari
  • În îndeplinirea atributiilor poate fi necesara abordarea unor probleme legate de preturi, reclamatii ale clientilor
  • Mentine o cunoastere actualizata a obiectivelor, viziunii si valorilor companiei pentru a asigura o prioritate adecvata a activitatii
  • Mentine contactul cu clientii pentru a crea o relatie de munca buna care sa sustina vanzarile, precum si sa creasca baza de clienti.
  • La nevoie poate oferi informatii si consultanta privind produsele / serviciile companiei potentialilor clienti pentru a influenta achizitia
  • Asigura respectarea politicilor de lucru, eticii si reglementarilor unei firme.

 

Locatie: Sediu Central – Str. Matei Basarab, 20A

Program de lucru de luni pana vineri: 8:30 – 17:00

 

 

 

 

 

paperman