Găsești mai jos cele mai frecvente întrebări și răspunsurile Antalis.
Gradul de satisfacție este important pentru noi. Consultanții noștri sunt gata să te ajute de Luni până Vineri de la 08:30 AM până la 6:00 PM.
Ne poți contacta :
1. Dacă returul este din cauza clientului
2. Dacă este dintr-o eroare Antalis
In aceste condiții, Antalis va suporta toate costurile de retur.
Puteți contacta Serviciul nostru Clienți aici sau vă puteți conecta în zona „contactați-ne” . Vă vom contacta pentru a vă explica procedura.
Pasul 1: Reacționați imediat în prezența șoferului/livrării și emiteți solicitarea
Este responsabilitatea destinatarului mărfii să verifice dacă livrarea a fost făcută corect și, în caz contrar, să ia măsurile necesare pentru a lua măsuri împotriva transportatorului.
Urmând regulile de mai jos, ne veți ajuta să vă rezolvăm problema de livrare rapid și eficient.
Pe bonul de livrare, vă rugăm să notați rezervările dumneavoastră referitoare la :
These reservations must be :
Bine de știut!
In all cases, you must sign the delivery note whether you make reservations or not.
The reservations below have no legal value in case of recourse :
The carrier may not obstruct the right of verification under any circumstances.
If there are no reservations, any subsequent claim for apparent damage will not be allowed.
2nd step: Notify ANTALIS customer service so that the dispute is registered and resolved as soon as possible.
Apasă aici pentru a utiliza formularul de contact.