Întrebări frecvente despre serviciile post-vânzare

Găsești mai jos cele mai frecvente întrebări și răspunsurile Antalis.

Gradul de satisfacție este important pentru noi. Consultanții noștri sunt gata să te ajute de Luni până Vineri de la 08:30 AM până la 6:00 PM.


Ne poți contacta :

  • Prin formularul de reclamatie (vezi mai jos)
  • Printr-o scrisoare: la filiala Antalis
  • Prin telefon 

1. Dacă returul este din cauza clientului 



2. Dacă este dintr-o eroare Antalis 


In aceste condiții, Antalis va suporta toate costurile de retur.

Puteți contacta Serviciul nostru Clienți,  vă puteți conecta în zona „contactați-ne” sau puteți folosi formularul de reclamație de mai  jos.

Reacționați imediat în prezența șoferului/livrării și emiteți solicitarea

Este responsabilitatea destinatarului mărfii să verifice dacă livrarea a fost făcută corect și, în caz contrar, să ia măsurile necesare pentru a lua măsuri împotriva transportatorului.


Urmând regulile de mai jos, ne veți ajuta să vă rezolvăm problema de livrare rapid și eficient.
Pe bonul de livrare, vă rugăm să notați rezervările dumneavoastră referitoare la :

  • Starea bunurilor și a ambalajului : deteriorat, murdar, sfâșiat, ud, tăiat, etc.
  • Diferență cantitativă (greutate sau cantiate).
  • Eroare de produs

 

N-ai găsit răspunsul pe care îl așteptai?

Apasă aici pentru a utiliza formularul de contact.