studii-caz, packaging-studii-caz, packaging-expertiza

Puterea realitatii augmentate

09 Mai 2023 —
Print
Puterea realitatii augmentate

Este vorba despre modurile în care lumea noastră reală poate fi amplificată de cea virtuală. Astăzi, nu este nevoie să iei o pastilă pentru a intra în Matrix, un simplu smartphone va face trucul! Companiile pot acum adăuga text, grafică, conținut video, animație și chiar jocuri interactive experienței clienților lor prin utilizarea codurilor QR care pot fi citite pe ambalaj.

Este vorba despre modurile în care lumea noastră reală poate fi amplificată de cea virtuală. Astăzi, nu este nevoie să iei o pastilă pentru a intra în Matrix, un simplu smartphone va face trucul! Companiile pot acum adăuga text, grafică, conținut video, animație și chiar jocuri interactive experienței clienților lor prin utilizarea codurilor QR care pot fi citite pe ambalaj.

Ești familiARizat cu realitatea augmentată?

Este vorba despre cum lumea noastră reală poate fi amplificată de cea virtuală. Astăzi, nu este nevoie să luați o pastilă necunoscută pentru a intra în Matrix, un simplu smartphone va face totul! Companiile pot adăuga acum text, grafică, conținut video, animație și chiar jocuri interactive pentru a crea experiența consumatorului prin utilizarea codurilor QR pe ambalaje. Tehnologia AR, care suprapune conținutul digital 3D cu fluxurile live ale camerei, este utilizată la scară largă de industrii, de la cea a educației și de îngrijire până la cea de producție și minerit. Aceștia tocmai încep să își realizeze potențiașul în domeniul ambalării.

 

The power of augmented reality

 
Instrumentele AR oferă un imact de marketing serios, ele permițând afacerilor să ducă ambalajele creative și captivante pentru consumatori la un cu totul alt nivel. Este AR deja  o tendință demodată sau o revoluție în plină dezvoltare? Vă vom lăsa pe dvs. să judecați prin prisma acestor două exemple:

The power of augmented reality

  • Poziționați o cameră a telfonului asupra codului QR aflat pe o sticlă de gin, Bombay Sapphire, și obțineți o explozie de substanțe botanice de pe sticla iconică albastră condimentată cu videoclipuri despre cum se faceți cocktail-uri cu produsul.
     
  • Cofetarul elvețian Milka a ales să creeze un calendar de evenimente pentru Crăciun, îmbunătățit cu ajutorul AR. Nu numai că a implicat consumatorii într-un mod nou — în special distractiv pentru copii — dar a amplificat asocierea brandului Milka cu Crăciunul, un sezon cheie pentru producătorii de ciocolată.

AR + cod QR = conversie!

Adăugarea codurilor QR care permit AR nu necesită o reproiectare angro a ambalajului dumneavoastră. Folosiți AR pentru a evidenția mesajele cheie pe care doriți să le transmiteți consumatorilor despre produsul, ambalajul și brandul dvs., precum durabilitatea sau implicarea în comunitate. Posibilitățile virtuale nelimitate de  adaugare a conținutului AR pe ambalaj oferă noi modalități puternice de a implica clienții și  de a construi loialitatea față de brand.