Ambalajul este mai mult decât ceea ce folosești la apachetarea produsului. Acesta este un mediu de comunicare și de angajament cu clienții. În spațiul virtual, fără atingere, al comerțului electronic, acel mediu tactil a devenim mult mai important. S-ar putea ca acele mici cutii să nu aibă guri, dar au multe lucruri de spus!
Packvertising, așa cum sugerează cuvântul, folosește ambalajele pentru a crește gradul de conștientizare al consumatorului cu privire la un produs, la caracteristicile sale și la mesajul brandului. Astăzi, există o conștientizare tot mai mare că ambalajul de zi cu zi poate fi cea mai bună platformă de advertising pentru propriul brand.
Ambalajul oferă un puternic apel de marketing direct pentru clienți. Publicitatea plătită este costisitoare, iar beneficiile ei sun întotdeauna greu de cuantificat. Ambalajul, pe de altă parte, este relativ ieftin. Costă mai mult să produci ambalaje inteligente, atrăgătoare, bine concepute, dar este o investiție.
Sunteți gata să că scufundați picioarele în lumea sălbatică a packvertising-ului? În primul rând, verificați aceste două mărci, care au aplicat această metodă corect.
Happy Socks, un producător suedez cu o gamă remarcabil de largă și variată de șosete cu adevărat distractive, este la fel de creativ cu ambalajele sale. Acesta prezintă, acum, bine-cunoscutul logo Happy Socks logo alături de multe dintre modelele creative care i-au propulsat șosetele către un imens succes. Ambalajul face mai mult decât să livreze produsul, acesta întărește mesajul esențial al brandului, de încălțăminte fericită și creativă.
Blue Moon, este o bere de grâu în stil belgian, care a folosit packvertising pentru a deveni unul dintre cele mai populare produse MolsonCoors. Numele său distinctiv ilustrat pe o lună albastră, ați ghicit, a devenit un brand de bere recunoscut la nivel internațional. Compania folosește variante inteligente ale acestuia pentru alte beri de sezon pe care le produce. Logo-ul de pe sticlele și pachetele sale de bere, împreună cu o explicație simplă a originilor companiei, comunică inteligent punctul central de vânzare, al unicității produsului.