Despre noi

Culture_&_Values_259x194.jpg

Cultura  noastră

Cultura organizațională a Antalis este bazată pe valori și comportamente care ne ghidează modalitatea de lucru ca și indivizi, în echipă și cu partenerii.

Valorile noastre de bază, în care credem, sunt cele mai importante pentru noi, pentru felul în care lucrăm și ne ajută să cream compania care este azi, pozitivă, performantă și de succes.

 

Avem patru valori de bază:

T – Spirit de echipa (Team Spirit)

E – Abilități și încredere (Empowerment and Trust)

A – Responsabilitate (Accountability)

M – Schimbare  (Mindset for Change)

In spatele fiecarei valori am identificat comportamente care descriu actiunile zilnice care aduc la viata aceste valori si ajuta angajatii nostri sa inteleaga care sunt asteptarile noastre.

Spirit de echipă

  • RESPECT - Intelegerea si recunoasterea abilitatilor celorlalti, recunoasterea diversitatii personalitatili fiecaruia si a diferitelor valori si credinte in activitatea de zi cu zi
  • DESCHIDERE si ONESTITATE - Luam in considerare ideile noi si diferite, concepte si practici cu seriozitate si implicare, impartasim gandurile noastre deschis considerandu-ne apropiati.
  • COLABORARE - Construirea unei retele de stakeholderi, clienti, colegi si echipe in scopul de a ne folosi oportunitatile din cadrul companiei construind relatii diverse care sa usureze munca.

 

ABILITATI SI INCREDERE

  • PARTENERIAT - construirea unor parteneriate personale si de echipa pentru a oferi obiective sau interese comune, spriojinirea celorlalti pentru a oferi rezultate care sa contribuie la obiectivele pe termen lung ale companiei
  • SPRIJIN - Oferirea unei orientari echipei in permanenta si incurajarea celorlalti sa colaboreze asigura concentrare si un impuls pozitiv pentru toti
  • RECUNOASTERE - Intelegerea si recunoasterea eforturilor individuale, ale echipelor si departamentelor; cautarea valorilor si acumularea de informatii ofera un feedback pozitiv si constructiv

 

RESPONSABILITATE

  • ASUMAREA RESPONSABILITATII - Luarea deciziilor pentru indeplinirea sarcinilor si obiectivelor; recunoasterea in mod deschis a faptului ca deciziile luate vor avea impact asupra rezultatului global; evaluarea permanenta a rezultatelor pentru a imbunatati si invata
  • CONCENTRAREA PE CLIENT - a pune accent si in prim plan nevoile clientilor; a oferi servicii de calitate clientilor pentru a construi, dezvolta si sustine parteneriate pe termen lung cu acestia.
  • INTEGRITATE - A mentine si a sustine principii si standarde care reflecta valorile de baza ale afacerii, a comunica deschis si direct intentiile si ideile

 

SCHIMBAREA

  • FLEXIBILITATE -Abilitatea de adaptare si modificarea abordarii pentru atingerea obiectivelor generale; deschiderea la schimbare si lin fata noilor informatii; adaptarea pro-activa la conditiile scchimbatoare dar si la obstacolele neasteptate
  • LEADERSHIP - Orientează, motivează și dezvoltă-i pe ceilalți în a scoate din ei ce e mai bun, anticipează actiiv, planifică și poartă-te ca un model.
  • ÎMBUNĂTĂȚIRE PERMANENTĂ - Caută să găsești cele mai bune metode de lucru și să acționezi pentru a îmbunătăți condițiile și procedurile; folosește metode adecvate pentru a identifica oportunitățile, implementa soluțiile, măsoară impactul și recunoaște punctul critic al schimbărilor.