Politica de vânzare
Condiții generale de vânzare, Antalis S.A.
• Apasă aici pentru varianta .pdf.
1. Generalități:
2. Oferta
3. Calitatea produselor
4. Livrarea produselor 5. Receptia produselor Receptia produselor se face in conditiile legii, in prezenta delegatului, vanzatorului sau distribuitorului transportator, imediat ce acesta a intrat in curtea cumparatorului sau locul indicat de acesta. Cand cumparatorul ridica marfa din depozitul vanzatorului, receptia se face in prezenta acestuia. Prin semnarea documentelor de primire a marfii de catre cumparator, vanzatorul este eliberat de orice raspundere, semnarea facturii reprezinta confirmarea primirii marfurilor prevazute in factura. 6: Prețuri și modalități de plată Preturile produselor sunt cele indicate in factura si sunt exprimate in moneda nationala si nu includ TVA. Ele sunt valabile doar pentru livrarile pentru care au fost convenite si doar daca se preia intreaga cantitate comandata, in cazul in care pana la momentul livrarii marfii au loc majorariale taxelor vamale, impozitelor, cursului de schimb valutare si/sau a altor cheltuieli esentiale, ne rezervam dreptul de a modifica preturile ofertate. Plata se face la termenul prevazut in factura. Prin primirea marfii, cumparatorul si-a dat acordul fara obiectii asupra cuantumului pretului si conditiilor de plata. Agentii nostri comerciali nu sunt indreptatiti sa efectueze plati in numele nostru.
|
7. Penalități Pentru neplata prețului la scadență, cumparatorul datoreaza o dobanda de 30% pe an plus dobanda de referinta comunicata de BNR, ambele dupa o perioada de 30 de zile dupa data scadentei, dupa care, daca cumparatorul nu achita contravaloarea marfurilor cumparate si a dobanzii astfel calculate, va datora vanzatorului penalitati de 1% pe zi de intarziere din valoarea neachitatafara a fi nevoie de un preaviz sau indeplinirea altor formalitati. Dupa trecerea a 90 de zile de intarziere, calculate de la ziua scadentei, penalitatile vor fi de 2% pe zi de intarziere din valoarea facturii neachitate. Cuantumul penalitatilor poate depasi valoarea marfii. In cazul in care cumparatorul nu-si indeplineste in mod corect oblligatiile de plata sau in cazul in care creantele devin imediat scadente, iar vanzatorul este indreptatit sa se retraga din toate contractele existente fara a fi necesara preavizarea, in acest caz vanzatorul este indreptatit sa nu mai onoreze nicio coamnda lansata de cumparator. 8. Dreptul de proprietate Toate marfurile livrate de vanzator cumparatorului raman in proprietatea sa pana la achitarea tuturor obligatiilor de plata ale cumparatorului, chiar si in cazul in care unele facturi au fost deja achitate. In cazu achitarii facturilor prin CEC sau BO, trata, cambie se considera achitate datoriile catre vanzator abia dupa incasarea banilor si nu la data documentelor de incasare. In cazul in care marfa este vanduta mai departe, toate creantele pe care cumparatorul le dobandeste prin vanzarea marfii vanzatorului se considera cesionate acestuia pana la plata tuturor facturilor. 9. Reclamații Reclamațiile privind marfa trebuie aduse deindata vanzatorului. Marfa se considera acceptata in cazul in care nu primi nicio reclamatie scrisa in termen de 10 zile de la livrarea marfii. Abaterile calitative considerate in mod uzual normal sunt acceptate. Vicii ascunse se accepta doar daca acestea nu puteau fi sesizate nici in cauzl incare marfa ar fi analizata cu cea mai mare atentie la livrarea acesteia. Vanzatorul nu are nicio raspunderepentru cazul in care marfurile livrate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate de catre cmparatorsau in cazul in care acesta nu utilizeaza corespunzator bunurile. In cazul unor lipsuri materiale cumparatorul poate cere inlocuirea marfi, dar nu poate cere plata de daune. Returnarea marfii nu poate fi efectuata decat cu acordul prealabil al vanzatorului. Returnarea trebuie in mod obligatoriu insotita de elemente de identificare a marfii o copie a facturii, eticheta palet sau top, functie de caz, precum si un aviz de retur emis de client. Marfa executataspecial pentru cumparator nu poate fi primita inapoi. Vanzatorul are dreptul sa viziteze, analizeze si cerceteze marfa care face obiectul reclamatiei. 10. Litigii In cazul oricaror neintelegeri ce se vor ivi in cursul executarii prezentului contract, se va incerca rezolvarea acestuia pe cale amiabila. In caz de litigiu, partile accepta competenta instantelor judecatoresti de la sediul vanzatorului.
11Dispoziții finale |