Mediu

Tallink-154x214.png

Interviu Luulea Lääne, Communication Director la AS Tallink Grupp

Antalis: Doamna Lääne, vă rugăm să ne povestiți despre ce responsabilități aveți la  AS Tallink Grupp și implicarea în strategia de responsabilitate socială a companiei.

Luulea Lääne: În calitate de  Communication Director al Grupului, sunt responsabilă atât pentru comunicarea internă cât și comunicarea externă in general. Prin comunicare externă interacționez cu toate părțile interesate evident clienți, dar și acționari, diverse grupuri de interese publice și private și presă.

AS Tallink Grupp  este cel mai important furnizor de servicii de transport de călători din regiunea mării Baltice, precum și furnizor de servicii cargo pe rute selectate.

 

Antalis: Intenționți să fiți pionieri ai pieței europene. Pentru a face asta, aveți nevoie de o strategie puternică de CSR. Ce ne puteți spune despre asta?

Luulea Lääne: O strategie puternică de CSR este un standard în Europa, mai ales în țările nordice. Publicul  are așteptări atât de la organizațiile publice cât și privat să-și desfășoare activitățile într-un mod moral și etic. fie ca e vorba de oameni, mediu sau societate. Acestea sunt  3 din cele mai importante puncte spre care ne îndreptăm atenția. De asemenea, simțim că trebuie să facem tot ce e mai bine, pentru a fi un exemplu și pentru celelalte companii similare. În plus față de a avea acțiuni de CSR , strategia noastră este aceea că fiecare, individual, trebuie să fie zilnic cel mai bun în cele 3 puncte menționate anterior. 

 

Antalis: De ce “We Engage”?

Luulea Lääne: Pentru a avea o companie orientată spre acțiuni de  CSR, angajamentul este ceva fără de care nu poți merge mai departe. Cooperarea, ascultarea și un efort comun sunt extrem de importante pentru a face valrile să funcționeze cu adevărat.

 

Antalis: Ați ales să tipăriți raportul pe 2013 de CSR  pe hârtie eco responsabilă: Cyclus. Cât este de importantă hârtia în strategia de mediu?

Luulea LääneApreciem foarte mult resursele naturale inclusiv hârtia. Oricând și oriunde este posibil, alegem să cheltuim inteligent, puțin dar bun și suntem pro reciclare. Prin urmare Cyclus Offset  a fost o alegere naturală. Având un sistem de stocare online, Intranet și  alte servicii online, utilizarea hârtiei este luată în mereu și riscul de a fi tipărite inutil este micșorat.

 

Antalis: Credeți, în calitate de expert în comunicare, că prezentarea raportului de CSR pe hârtie eco responsabilă face și mai credibile eforturile de CSR ale companiei?

Luulea Lääne: Alegerea nu a fost pentru a crește credibilitatea acțiunilor de CSR.  A fost și este una din activitățile, care implică utilizarea resurselor naturale (apa, energie, hțrtie, etc)  și pentru care toate deciziile  , esunt luate prin prisma  protecției mediului. Strategia CSR  nu este de a avea o strategie și atât ci de a lucra ca piese inseparabile în funcționarea bună a Grupului . Nu excludem posibilitatea de a utiliza și mai multă hârtie reciclată în viitor și să continuăm să donăm deșeurile din hârtie pentru reciclare.


Descarcă raportul Tallink CSR  “We engage”  aici.