Întrebări frecvente despre livrări

Găsiți mai jos cele mai multe întrebări cu răspunsuri detaliate de la Antalis.

Oferim livrare rapida si de calitate pe întreg teritoriul României

Livrările noastre standard sunt în fața clădirii.

Pentru majoritatea stocului nostru, atunci când comanda este plasată înainte de ora 16:00, aceasta poate fi expediată în aceeași zi.

Produsele de dimensiuni mici sau mijlocii aflate in stoc sunt livrate in 24 - 48 de ore in zona metropolitană
Celelalte referințe ale noastre părăsesc furnizorii noștri în perioada de timp prevăzută atunci când plasați comanda.
Livrările mai mari (paleți multipli) pot necesita 24 de ore suplimentare pentru a organiza condițiile de livrare și accesul la clădirea dumneavoastră.
Termenul de livrare a produselor de pe piață este afișat pe fișa produsului

Serviciile noastre suplimentare

Aveți nevoie de cantități mari și frecvente de hârtie? Optimizați-vă gestionarea stocurilor cu serviciul EasyStock.

Ai nevoie de un serviciu de livrare la etaj? Livrarii noștri vă pot livra oriunde aveți nevoie (vă rugăm să ne contactați).

Livrare în toată lumea


Antalis este prezent în 30 de țări din întreaga lume și poate gestiona orice cerere de livrare în funcție de regiunea de destinație.

Sunteți un grup internațional cu filiale în străinătate? Contactați-ne pentru a primi o soluție logistică adaptată nevoilor dumneavoastră.

Delivery is free if your order is over €200 excl. tax.

Otherwise, the amount of shipping and handling fees is €35 excl. tax.

Depending on the desired delivery options (upstairs delivery, etc.), additional charges may apply - please contact us for a quote.

Dacă este necesar, ne puteți informa atunci când plasați comanda că va trebui să întârziați livrarea.

În funcție de natura comenzii (inclusiv dimensiunea), poți introduce și o adresă de livrare suplimentară în cazul în care lipsești, astfel încât să poți primi comanda la data convenită sau să faci o programare pentru a fi livrată la adresa obișnuită (se va aplica un cost suplimentar se va aplica).

Dacă este necesar, ne puteți informa atunci când plasați comanda că va trebui să întârziați livrarea.

În funcție de natura comenzii (inclusiv dimensiunea), puteți introduce și o adresă de livrare suplimentară în cazul în care lipsești, astfel încât să poți primi comanda la data convenită sau să faci o programare pentru a fi livrată la adresa obișnuită (un suplimentar se va aplica un cost).

N-ai găsit răspunsul pe care îl așteptai?

Apasă aici pentru a utiliza formularul de contact.